איך ולמה לבצע קידום אתרים אורגני יעיל 

איך ולמה לבצע קידום אתרים אורגני יעיל 

למה דווקא קידום אורגני – פעם אנשים היו מחפשים מידע או נחשפים לפרסומות בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה. כיום, כמעט אף אחד לא קונה דבר מה בלי לבדוק קודם כל באינטרנט. אף אחד לא יזמין בעל מקצוע מבלי להריץ בדיקה בגוגל. לכן, כל עסק או אתר שרוצה להגיע ללקוח, לעניין אותו, למשוך אותו או להציע לו דבר מה, צריך לא סתם קידום אתרים אורגני אלא יותר מזה – חייבים קידום יעיל.

קידום אתרים אורגני מתחיל עם מילות מפתח

תשאלו אפילו מקדם אתרים מתחיל מהו הבסיס של קידום אורגני והוא ימהר לענות, מילות מפתח. למעשה, כל גולש מבין מהר מאוד שגוגל פועלת לפי מילות מפתח. מנוע החיפוש לומד (בעזרת אלגוריתם ובינה מלאכותית) בכל נושא, אילו מילות מפתח משמשות את הציבור. ככל שאתר יעשה שימוש במילים הנכונות ביותר לתחום העיסוק, מילים רלוונטיות עבור קהל הגולשים והלקוחות, כך הגולשים יגיעו בהמוניהם. איך מוצאים את המילים הנכונות? כאן ישנו טריק שהוא בעצם קצת עבודה "שחורה". מחקר מילות מפתח יסייע למצוא את הביטויים הכי טובים. בהמשך רואים את התוצאות עם יותר כניסות לאתר ועם שיפור במכירות.

שיפור האתר לטובת הקידום

מציאות מילות מפתח זו התחלה טובה, אבל בהחלט לא מספיקה. קידום בגוגל מחייב כמעט תמיד לבצע שיפורים באתר. לפעמים, השיפורים הללו נועדו להפוך את העמודים השונים ליותר נגישים וברורים ונעימים לעינו של הגולש. אבל בדרך כלל השיפור הזה כולל גם מאפיינים שלא נראים בקלות לעין הלא מקצועית. שיפור הדפים בתהליך של אופטימיזציה נועד להפוך את האתר לכזה שהאינדיקטורים של גוגל "יאהבו" אותו. אתר שהאלגוריתם של גוגל מזהה כבנוי טוב, יקבל עדיפות על פני אתרים פחות מוצלחים.

כלים שמשמשים לצורך קידום אתרים אורגני

אפשר להסביר לא מעט על כלים שמשפרים את דירוג האתר. כלים שעוזרים לבצע קידום אתרים אורגני מבלי שצריך לשלם על פרסומות או קליקים, מודעות בתשלום וכדומה. בין היתר, מבצעים צעדים שמשפרים את מהירות הטעינה של הדפים המרכזיים. אפשר לשפר את חווית המשתמש, כדי שהגולשים יישארו יותר זמן באתר (גוגל מאוד אוהבת את זה). כלי מאוד חזק הינו שימוש בקישורים אפקטיביים. כל הדברים הללו הופכים את האתר לפעיל, "חי" ולכן מעורר עניין. נוסף על כל זאת חשוב להוסיף לאתר תוכן מעניין ומועיל וזוהי נוסחה מנצחת.

איך ממשיכים לקדם את הקידום

קידום אורגני איננו תהליך של זבנג וגמרנו. מדובר בתהליך של התקדמות ושיפור. לאורך הדרך אפשר לשלוף סטטיסטיקות ונתונים, שיגלו עד כמה האתר משתפר, הן מבחינת זיהוי ומיקום במנוע החיפוש והן מבחינת תוצאות עסקיות. כאשר עוד גולשים מגיעים, כאשר עוד גולשים נמצאים יותר זמן בתוך האתר, התוצאה ברורה. מקבלים הרבה יותר עסקאות והרבה יותר לידים ופניות.

 

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם