הכנת יום גיבוש לבד ללא החברה

הכנת יום גיבוש לבד ללא החברה

אם אתם מנהלים של עסק כלשהוא או בעלי השפעה בו, סביר להניח שתרצו להוציא את העובדים שלכם ליום גיבוש אחת לכמה זמן. למה? כי כולם מרוויחים מזה. העובדים שלכם ינשמו קצת אויר וייצאו מהשגרה, ואתם תקבלו עובדים טובים יותר ובעלי מוטיבציה גבוהה יותר, עובדים שמרגישים שמשקיעים בהם ורוצים להחזיר למקום העבודה שלהם.

הדבר הטוב ביותר הוא לקחת חברה שתפיק את היום הזה אבל לא תמיד יש תקציב לזה או שמכל סיבה אחרת אתם מעדיפים לעשות את זה לבד. אז הנה כמה דברים שצריך לדעת על הכנת יום גיבוש לבד ללא חברה.

מתחילים מתקציב

הפקת יום גיבוש באופן עצמאי מתחילה עם החלטה על תקציב. אתם חייבים לדעת כמה יש לכם בשביל היום הזה ומהו הסכום אותו תוכלו להוציא. אל תתחילו בכלל לברר לגבי אטרקציות, ספקים ואחרים לפני שאתם יודעים במדויק. חשוב שתחלקו אותו בצורה חכמה כך שיישאר ממנו מספיק גם לפינוקים קטנים, כי בסופו של דבר הם החווייתיים ביותר ויגרמו לעובדים ליהנות.

אל תנסו "לדחוף" יותר מידי

אז יש לכם תקציב ואתם רוצים להתחיל לתכנן, ואתם רוצים כמובן להספיק כמה שיותר ביום כזה. טעות, השקיעו באטרקציות חווייתיות ואל תחפשו לרוץ ממקום למקום. גם אם תהיו במקום אחד או שניים ולא יותר מזה, העובדים שלכם ישמחו. כדאי להשקיע את הכסף באטרקציות איכותיות ולא בכמה שיותר, כי עצם המעברים הופכים יום כזה ללחוץ במיוחד.

דברו עם העובדים…

כן כן, אם אתם רוצים שיום הגיבוש יהיה הצלחה גדולה שתפו את העובדים. תעשו עבודה מקדימה וקבלו הצעות מחיר, תבנו כמה אופציות ואותם תביאו לעובדים שלכם למשאל. תיראו מהו כיוון הרוח ומה העובדים שלכם מעדיפים, וכמו בכל דבר – הרוב הוא זה שיקבע. נסו כמובן לשלב דברים שכולם ייהנו מהם אבל אין מה לעשות, אי אפשר לרצות תמיד את כולם.

תשקיעו גם ב"בין לבין"

אם אתם מארגנים אוטובוס שיסיע את העובדים, תדאגו שזה יהיה אוטובוס מפנק. אם אתם מארגנים ארוחת צהרים, תוודאו שהיא תהיה כיד המלך ולא משנה אם הקונספט הוא "על האש" או ארוחה במסעדה. אל תיקחו משהו שאתם צריכים לצמצם בו. עדיף לבחור אפשרויות זולות יותר אך מפנקות מאשר יקרות שיגרמו לכם לוותר על דברים אחרים.

וודאו תיאום מושלם בין כל הגורמים

עיכוב אחד, גם אם הוא לא ארוך יכול לפגוע בכל היום הזה. אתם צריכים לתזמן את הגורמים השונים במדויק, לסנכרן ביניהם ולתכנן כל פרט. הכול צריך להיות מתוקתק, מתואם ומסודר מראש כדי שהיום הזה יהיה מושלם.

בכל זאת, כדאי שתשקלו חברה שתפיק עבורכם את היום הזה. למרות שהיא לא תעשה את זה בחינם, יש לה קשרים עם ספקים ומחירים מיוחדים ויכול מאוד להיות שזה ישתלם לכם, בטח בכל מה שנוגע להורדת כאב הראש.

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם