מה ההבדלים בין סדנת אלכוהול לקפה?

מה ההבדלים בין סדנת אלכוהול לקפה

אם אתם מחפשים רעיונות ליום או ערב גיבוש לעובדים שלכם, יש לא מעט כאלו. אתם יכולים לבחור באטרקציות שונות, לקחת אותם למקומות מרהיבים, לתת להם לטעום דברים ולספק להם חוויה שתישאר איתם עוד הרבה זמן.

אבל אחת האופציות הטובות ביותר לגיבוש עובדים היא לקחת אותם לסדנה כלשהיא או להביא אותה אליהם. סדנא כזו היא גם חוויה וגם אתנחתא ללמידה, ואין כמו סדנת קפה או סדנת אלכוהול למטרה הזו. אז מהם ההבדלים בין שתי האופציות? מה יש בכל אחת מהן? הנה כמה מילים על האפשרויות השונות.

סדנת קפה

מי מאיתנו לא שותה קפה לפחות פעם אחת ביום? קשה למצוא אחד כזה… הקפה הוא המשקה הפופולארי ביותר בעולם, כבר מאות רבות של שנים, מאז שרועה צאן אתיופי גילה שהעיזים שלו שאוכלות את הפרי נשארות ערות כל הלילה.

קפה או משקה מסקרן שיש לא מעט מה ללמוד עליו ולהתנסות בהכנה שלו, וסדנת קפה כוללת שיעור מאלף על מאיפה הגיע הקפה, מתי גילו אותו, איך מגדלים את הקפה, איך נמדדת איכות קפה, למה קולים אותו וכמובן, מהם ההבדלים בין סוגי ההכנה השונים של הקפה.

כמובן שיש גם התנסות מעשית לפחות לחלק מהמשתתפים בהכנת סוגים שונים של קפה, שימוש באביזרים שונים, דוגמאות קפה והתנסות במכונות שונות. סדנת קפה היא סדנה מרתקת, סדנה שמשלבת בתוכה פרקטיקה עם המון למידה. מי שעושה סדנא כזו מגלה פתאום שקפה הוא לא רק הגרגרים עם המים החמים אלא הרבה מעבר לזה.

סדנת אלכוהול

סדנת אלכוהול היא ספציפית יותר מבחינת קהל יעד, ולכן, אם אתם מארגנים סדנא כזו כגיבוש לעובדים, תוודאו שזו באמת סדנא שתעניין אותם. סדנת אלכוהול יכולה להיות עשירה ומגוונת וגם היא כוללת חלק לימודי תיאורטי וחלק מעשי, והיא יכולה לגלול הכנת קוקטיילים ולמידה עליהם כמו גם סקירה של מה שיש היום, שיטות ההכנה והתנסות בהן. סדנה כזו יכולה גם להתמקד ביין ובירה כמו גם וויסקי ומשקאות אלכוהולים אחרים שגם מאחוריהם יש עולם שלם של סיפורים, חוויות, סוגים ותרבויות.

אז מה ההבדל?

ההבדלים בין סדנת אלכוהול לסדנת קפה ברורים. כל אחת מהן פונה לכיוון אחר אם כי שתיהן משלבות המון למידה והתנסות, המון עניין וחוויה מעשירה. סדנאות אלכוהול ויין הפכו בשנים האחרונות למבוקשות במיוחד הן כמשהו פרטי והן כמשהו קבוצתי והן מתאימות לערב גיבוש לעובדים, ערב זוגי, מתנה לחבר או בן זוג וכדומה.

מי שעושה את אחת הסדנאות הללו או שתיהן, משנה את כל התפיסה שלו לגבי המשקאות הללו. שניהם מלווים אותנו ביום יום (קפה כמעט את כולם ואלכוהול אחוד לא מבוטל מהאוכלוסייה) ולמידה שלהם מכניסה לרבדים עמוקים יותר של עולמם. אין ספק שמומלץ מאוד לבדוק את שתי האופציות הללו.

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם