מטהרי מים למשרד: למה צריך אותם ומהן הסוגים הבולטים בשוק?

מערכת לטיהור מים

לא משנה היכן האדם נמצא ביום, הוא צריך לדאוג לשתות מים בצורה מספקת וגם לוודא שהמים שהוא שותה הם טובים ואיכותיים.  מים מהווים שבעים אחוזים מגוף האדם והם עוזרים לו לסלק פסולת מהגוף.

אך מה קורה כאשר הפסולת מגיעה מן המים כי אינם מסוננים? בכתבה הבאה נדבר על מערכת לטיהור מים בבית או במשרד.

 

מערכת לטיהור מים כחלק מהיום יום

רוב היום אנשים נמצאים בעבודה או בבית. אלו שני המקומות העיקריים בהם האדם שותה מים ולכן דווקא במקומות אלו חשוב שיהיו מטהרי מים לבית ולמשרד.

כיום יש מספר סוגים של מטהרי מים איכותיים שיכולים להפוך את שתיית המים לרגעים איכותיים וטובים לבריאות.

 

מה הסיבה שיש צורך במערכת לטיהור מים?

המים שמגיעים לברז בבית או במשרד, הם מים שמגיעים מאקוויפרים שונים בהרי המדינה. חלק מהאקוויפרים מצויים באזורים שבהם זיהום רב המחלחל אל המים שמגיעים אל הברזים.

הדרך להיפטר מהרעלים הללו ולשתות מים ברמה איכותית היא להתקין מערכת לטיהור מים שתסנן את הרעלים והפסולת.

נכון, מים עוברים ניתור קבוע של משרד הבריאות, אך ניתור זה נעשה בדרך של דגימות ואינו מגיע עד לבתים או המשרדים ולא ניתן לדעת מה עבר על גורלם של המים שיוצאים כעת בברז. סינון מים באמצעות מערכת סינון מים מאפשרת לאדם לקחת אחריות על מי השתייה שלו.

 

מערכות לטיהור מים – הסוגים שקיימים כיום בשוק

כיום בשוק המערכות לטיהור מים קיימים שני סוגים של סינון. הסינון הראשוני הוא מערכות לסינון מים עדינות שמסננות רק פסולת גדולה.

הסוג השני הן מערכות לטיהור מים המשתמשות בשיטת האוסמוזה ההפוכה. שיטה זו למעשה מדמה את הפעילות של ממברנת התא בגוף האדם רק באופן הפוך והיא מאפשרת סינון רעלים וחלקיקים קטנים מאוד.

אחת החברות שעוסקת בטיהור מים באוסמוזה הפוכה היא מי טובים טיהור מים ביתי. טיהור באמצעות אוסמוזה הפוכה מאפשר לאדם לקבל מים טובים ואיכותיים לשתייה מבלי שיהיה מודאג האם משרד הבריאות בד את המים באזורו או לא.

 

איך מתחברת מערכת טיהור מים לברז?

מערכת טיהור מים יכולה להתחבר לברז עצמו כמסנן והיא יכולה להתחבר גם לבר מים קבוע. כמו כן, כיום גם קיימת שיטה שבה ניתן להתקין יחד עם המסנן מערכת תת כיורית עם ברז למים חמים וקרים המיועדים לשתייה. אדם שמעוניין לשתות מים איכותיים יכול לבחור באחת מהשיטות שהכי נכונה עבורו בבית.

למערכת לטיהור מים יש לרוב ערכת סננים הכוללת פילטרים העומדים בתקנים הישראלים והאמריקאים.

לסיכום, מערכות לטיהור מים הן מערכות שתפקידן לסנן את המים שבברז הביתי או במשרד. מערכות אלו פועלות על ידי מסננים. כיום קיימים שני סוגים עיקריים של סינון, אחד מהם פועל בשיטת האוסמוזה ההפוכה המסננת חלקיקים קטנים מאוד.

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם