עוד על חברת א.סוסתיאל בע"מ, ועל עיבוד שבבי

על עיבוד שבבי

החשיבות של חיי חברה בארגון אשר עוסק בעיבוד שבבי

עבודה בחברה או בארגון היא לא רק מקום להרוויח בו כסף, כיום עובדים רבים מחפשים את המשמעות שיש בעבודה וגם את האפשרות ליצור להם חיי חברה. בכל זאת רוב היום אנו נמצאים במקום העבודה שלנו. הנהלות של ארגונים רבים מבינים שעובד שמרגיש שטוב לו בעבודה גם מבחינה חברתית הוא עובד שירגיש יותר משמעותי, יעבוד טוב יותר וישאר לאורך זמן.

יש ארגונים בהם חיי החברה הם מאוד משמעותיים ויש המון שיחות מסדרון ועבודה צוותית ויש ארגונים אשר בהם העבודה היא יותר עצמאית ואינדיווידואלית כך שכל עובד הוא לעצמו. עבור ארגונים אלו יש פיתרונות נהדרים על מנת ליצור חיי חברה נעימים. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות ימי גיבוש וסדנאות של העובדים. ניקח לדוגמא ארגון אשר עוסק בעיבוד שבבי, זהו למעשה מפעל ייצור של עיבוד שבבי מתכת מכל מיני סוגים עבור התעשיות השונות. במפעל כזה העובדים עסוקים מאוד בתפעול מכונות גדולות ויש המון רעש מסביב, ודאי אין זמן לחיי חברה ענפים כמו בעבודות משרד למניהן. על כן למפעלים אלו ניתן ליצור ערבי חברה מגוונים.

סדנאות להעשרת העובדים

ימי גיבוש לעובדים והעשרתם יכולים להגיע בצורת סדנאות. ניתן בהחלט לפנות למקומות אשר מארגנים סדנאות חברתיות עבור קבוצות עובדים. ניתן לקחת מחלקות שונות או לערבב בין מחלקות ולהעשיר אותם ביום עיוני מרתק בנושאים שונים. סדנאות מסוג זה מאפשרות יציאה מהשגרה היום יומית והכרות וגיבוש בין העובדים, זה בהחלט יום שיכול לתרום למשמעות העובד בארגון. ארגונים שמעשירים את עובדיהם שומרים על האנרגיות שלהם והם מצידם מעריכים זאת מאוד ונותנים מעצמם עבור הארגון לאורך זמן. לאורך השנים מחקרים רבים נעשו בנושאים אלו וכיום הרבה ארגונים משתמשים בסדנאות ליצירת לכידות חברתית של העובדים.

ימי גיבוש אשר יכולים להתאים עבור מפעל לעיבוד שבבי

מעבר לסדנאות להעשרת העובדים, ניתן גם מידי פעם ליצור ימי גיבוש מיוחדים. זה יכול להיות חדרי בריחה מיוחדים לצוותים, פעילויות O.D.T אשר מגבשות צוותים ויוצרות שיתופי פעולה או ימי חברה בקיץ הכוללים בריכה וארוחה מגוונת להנאת האורחים. אלו סוג הפעילויות אשר נועדו לצורך הנאה עבור העובדים. אם ניקח שוב את הדוגמא של מפעל לעיבוד שבבי, העובדים במפעל עובדים קשה לאורך השנה, אם הנהלת המפעל תפנק אותם פעם או פעמיים בשנה בפעילות מגוונת אשר דומה להצעות שהצענו, עובדים אלו ירגישו שמעריכים את עבודתם הקשה ולרוב יחכו במשך השנה לימים המיוחדים שבו המפעל נותן מעצמו עבורם. זו מחווה נהדרת מצד ההנהלה, זה מגבש בין העובדים וגם משפר את מצב רוחם והרגשת המחויבות שלהם לארגון והרצון להמשיך לעבוד בו. זו בהחלט דרך מצוינת של הנהלה לשמור על עובדיה לאורך זמן.

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם