טיול לברזיל וארגנטינה אחרי צבא לזוגות ולמשפחות

טיול לברזיל וארגנטינה

טיול לברזיל וארגנטינה המסע והחופש לדרום אמריקה

טיול לברזיל וארגנטינה אם אתם מדברים על טיול של פעם בחיים, לבטח אתם מדברים על טיול לדרום אמריקה.
במסגרת זו, מדברים על טיולים לארגנטינה או לברזיל. המדינה החמישית הגדולה בעולם. היא למעשה גדולה מדרום אמריקה וללא ספק מייצגת אתר תיירות בלתי מתפשר של לא מעט אנשים המגיעים כמדי שנה מרחבי העולם ומסמנים ביקור בלתי נשכח. ברזיל החושנית מביאה לא מעט אנשים אליה ומשאירה בהם זיכרון בלתי נשכח. אז מי אמר שמדברים רק על כדור רגל ומונדיאל? מה על המסיבות של הקפוארה, סלסה וכל מה שביניהם? אספנו עבורכם כמה דברים בהקשר למסיבות המדהימות ביותר עלי האדמות. הביקור בברזיל.

קצת על ברזיל

מה אתם בעצם יודעים על ברזיל? ברזיל היא אחת המדינות הגדולות ביותר ביבשת דרום אמריקה.
אחר כך מגברים על שטח גדול ביותר ואכלוסיה גדולה אף היא.
ברזיל מחולקת לכמה יבשות- למעשה מדברים על 3 יבשות. יש בברזיל זרימה של 8 נהרות הנשפכים אל האוקיינוס האטלנטי. נהר האמזונס הוא למעשה אחד מהם. בהמשך ניתן לדבר על אמזונס הנחשב לנהר הארוך ביותר בעולם. הידעתם? הוא מכיל את כמות המים המתוקים בכמות גדולה ביותר ביחס לכל השאר. ברזיל מייצגת גם המון צמחייה, יונקים ודו חיים. יערות גשם אדירים, ג’ונגל מדהים ועוד.

רוצים לקרוא יותר על תחום תירות והנופש תוכלו לקרוא באתר בלוג תיירות ונופש  המרכז את על המידע על תחום טיולים אטרקציות מגוון רחב ש מלונות בארץ בעולם.

טיול לברזיל וארגנטינה

טיול לברזיל וארגנטינה אטרקציות ברזיליות- טיפים

במסגרת אטרקציות כאלה ואחרות בברזיל, ראוי לדבר על ביקור בקרנבל של ריו.
למעשה מדברים על החופים הפופולאריים ביותר אך לא רק. יש את האזור הדרומי ואת האזור הצפוני. במסגרת האטרקציות הנוספות, מדברים גם על הפארק הלאומי שנמצא במרחק הליכה מקופקבנה. כמו כן מדברים על פארק נאסיונאל ועל מפלי מים ועצים מקסימים שראוי לא לפספס נוכח בחירת האטרקציות הממוקמות במקום. בהמשך, ראוי לדבר על חיי לילה תוססים בריו לרבות מועדונים יוקרתיים שאין לוותר עליהם. גם העיר סלבדור מומלצת לביקור והיא חלק מבילויי הלילה שמציעה ברזיל.

ביקור בג’ונגל אמזונס

לקראת סיומו של המאמר, ראוי להזכיר את הג’ונגל של האמזונס. כחלק מהטיול לברזיל, רצוי לדבר על המקום הפראי ביותר בטיול לארגנטינה.
יער גשם גדול ביותר בעולם ומשטחי יערות מדהימים לרבות צמחייה עשירה המעניקה מראה מרהיב ויכולת לחבור אל הטבע ממקום אחר לגמרי. בהמשך מדברים על טרקים שניתן לעשות במקום וכמובן להכיר את אורח החיים של תושבי היערות מקרוב. כך למעשה הופך הבילוי למשהו מושלם והטיול לוקח אתכם בו זמנית גם למפלי איגואסו, סלבדור ועוד.

ניתן גם לקרוא על מקומות באירופה על טיולים מלונות למידע נוסף לחצו על הקישור בתחום לילה באיה נאפה קפריסין

ברזיל, המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה

(מכסה 47% מהיבשת!), הוא אחד מיעדי החופשה הטובים ביותר בדרום אמריקה.
המדינה מגוונת מאוד, באנשים, בתרבות ובנופים. עיר הבירה היא ברזיליה ופורטוגזית היא השפה הרשמית של ברזיל. המדינה מכסה 3 אזורי זמן וגבולות עם כל מדינות דרום אמריקה חוץ מאקוודור וצ ' ילה!

ברזיל ידועה בזכות נבחרת הכדורגל הלאומית שלה, שזכתה בגביע העולם בכדורגל חמש פעמים.
בכל עיר בברזיל יש לפחות איצטדיון כדורגל אחד. קפה הוא עוד תביעה לתהילה בברזיל. למדינה יש את הטוב ביותר בעולם.
תכונה מרתקת נוספת היא שהמדינה היא ביתם של כמעט 60 אחוזים מיערות הגשם באמזונס. מה שמביא אותנו לקופים, המדינה היא ביתם של יותר מינים של קופים מכל מקום אחר בעולם.

ביתו של הפסל הגואל המפורסם של ישו בריו דה ז ' ניירו הוא אחד משבעת פלאי העולם.
כמו כן, מפורסם בברזיל הוא פסטיבל הקרנבל המהולל והמהולל ביותר בעולם, והחוף הגדול בעולם באורך 2,606 רגל.

מהם המקומות הטובים ביותר לבקר בברזיל?

מקרנבל הקיץ המפורסם בריו דה ז ' ניירו, סלבדור ואולינדה, ועד לכוחו הפראי של הטבע באמזונס, פנטאנאל ואיגואסו פולס.
אתה תמצא ערים רצות, חופים רגועים, וסגנון חיים מסורתי, לעתים קרובות ממש ליד זה.
התרבות הברזילאית, אשר משתנה באופן משמעותי ברחבי המדינה, מגיעה מתערובת בינלאומית של מתיישבים אירופאים, קהילות אפריקאיות ואסיאתיות (במיוחד בסלבדור וסאו פאולו, בהתאמה), והשפעה מקומית בכל רחבי המדינה.

אהבתם? שתפו לחברים >

בטא-ישראל

בטא-ישראל

יכול להיות שיעניין אותך גם